Jan en yolanda op de fiets naar Griekenland - Reisverslag uit Volos, Griekenland van Yolanda en Jan Dongen - WaarBenJij.nu Jan en yolanda op de fiets naar Griekenland - Reisverslag uit Volos, Griekenland van Yolanda en Jan Dongen - WaarBenJij.nu

Jan en yolanda op de fiets naar Griekenland

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Yolanda en Jan

26 Augustus 2019 | Griekenland, Volos

Extra berichtje
Gisteren veel storing en onderhoud aan de website terwijl
Ik schreef, onduidelijk was wel of niet opgeslagen...oude ervaringen: alles verloren niet meer te vinden dus krijg je meerdere wel en niet goede verslagjes dus effe op nieuw kijken als je er zin in hebt
In het weekend grote brand op Samos wij hebben dat niet mee gekregen zijn nl
Nu in volos op
Het vaste land
Het is enorm warm ook hier en gaan wrs ons plan bijsturen ivm het hete binnenland gr jan en yolanda

• 26 Augustus 2019 - 15:26

Dorine En Ruud:

Hoi Jan en Yolanda,

Wat een hoop weer gezien en meegemaakt zeg. Maar wat gaat de tijd ook snel, de maand augustus is ook al weer bijna uit. Voor je het weet zijn jullie al weer bezig met de terugreis.
    Maar wat is het genieten zeg. Op de mooie verhalen en alles wat jullie hebben gezien en meegemaakt, kunnen jullie straks nog lang en vol trots nagenieten.
    Nou het weer is nu hier nu ook prachtig en warm, dus ook al zijn we weer aan het werk, is dit ook nog lekker genieten in ons pittoreske dorpke Raamsdonk.
    Nou houdoe zullen we maar zeggen. Genieten maar. Liefs van ons.

• 26 Augustus 2019 - 17:23

Leon:

Hoi Griekenlandgangers,jullie zijn toch wel een mooi tripje aan het maken hoor.Zeer jaloersmakend mag ik wel zeggen.Geniet met volle teugen zou ik zeggen.Hier gaat alles zijn gangetje na de vakantie.Wij zijn met zen 3tjes naar Portugal geweest.Hebben daar een rondje gedaan met een huurauto.Dat was nog bijna mislukt.We komen bij het autoverhuurbedrijf aan om de auto op te halen dus de huurpaperassen ed afgegeven.Vraagd de dame om het rijbewijs van Karin omdat zij met haar visapas gereserveerd had.Die had Karin dus niet meegenomen omdat ik ging rijden.Dat was dus niet goed,degene van wie de visa was moest ook het rijbewijs laten zien.OK dan vragen we wel aan de buurman of die een foto maakt en doorabt.Nou zo simpel is dat niet het rijbewijs moet terplaatse gezien worden.POLOSY. Dus ten einde raad naar het naastgelegen rijsbureau gegaan waar dit alles geen probleem was en daar een auto gehuurd. Bij thuiskomst via het reisbureau de helft van de huursom terrug gekregen maar toch een schadeposje van ca €450,00.
    lachen met die autoverhuurders.Maar ja verder mooie reis gehad.We gaan elke week ff bakje doen bij Toos want anders gaan de hondjes het koekske ook te veel missen.Nou veel plezier nog en tot horens.

• 03 September 2019 - 13:45

Annnemarie:

He vakantiegangers hier ook alles goed hoor.nog 3 weken dan is de bruiloft al,het gaat nu wel heel snel.we zijn zaterdag nog bij tante toos geweest was super gezellig .veel plezier nog en tot horens