Jan en yolanda op de fiets aar Griekenland - Reisverslag uit Vráchos, Griekenland van Yolanda en Jan Dongen - WaarBenJij.nu Jan en yolanda op de fiets aar Griekenland - Reisverslag uit Vráchos, Griekenland van Yolanda en Jan Dongen - WaarBenJij.nu

Jan en yolanda op de fiets aar Griekenland

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Yolanda en Jan

25 Mei 2019 | Griekenland, Vráchos

Beste mensen
Even een extra verslagje omdat we nog aan het tobben zijn met het versturen van ons verslag aan jullie.
Wij hebben een aantal verslagen ( 3) geschreven en die gingen meteen naar jullie toe.
Nu schrijven wij ( 2 verslagen )en komen ze in waar ben jij nu in Jan en Yolanda op de fiets naar Griekenland te staan maar jullie kregen geen melding dat er een nieuw verslag was toegevoegd.

We proberen dit op te lossen nu, mocht dat niet lukken kijk dan op boven genoemde site en click want dan kun je toch alles lezen, ook wat wij nog toevoegen!
Wij zijn nu 3 dagen in Vrachos op een heerlijk plekje. Hier is het erg mooi weer, prachtig, fietsen kleinere stukjes omdat het veel klimmen is in Epirus en ook warmer wordt. Al bij al alles perfect!!
Lieve groeten van ons

Gelukkig door hulp van Corrie en Rien draait de zaak weer,wauw!
Dank je wel , mijn zorgen zijn weer uit de lucht.
Ja hulp vragen levert ook wat op dus

• 25 Mei 2019 - 06:52

Wim En Corrie:

Nog even doorfietsen dan kunnen we naar elkaar zwaaien. Wanneer gaan jullie richting Sofia en Leonidas, doe ze in ieder geval de groetjes van ons. Groetjes.

• 25 Mei 2019 - 07:17

Ton En Nel Van Der Geld:

Hoi Jan en Jolanda, wat een eind fietsen zeg om een Uzzo te kunnen drinken. Die smaakt in Kaatsheuvel bij de Griek ook goed, hahha. Jullie maken wel wat mee zeg. Prachtig zo'n verslag van zo'n avontuur. Veel plezier in Griekenland, we horen graag weer van jullie hoe deze expeditie verder verloopt. Groetjes, Ton en Nel.

• 25 Mei 2019 - 16:30

Moeder Van Dongen:

veel liefs en sucses op jullie tocht
    ik heb een beetje in de tuin gesjouwt weer netjes mezelf een plantje

cadouw gedaan veel plezier xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 25 Mei 2019 - 18:34

Annemarie:

Lekker hoor jullie vermaken je wel heel veel plezier nog en weer tot horens

• 28 Mei 2019 - 18:27

Henny: