Jan en Yolanda op de fiets - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Yolanda en Jan Dongen - WaarBenJij.nu Jan en Yolanda op de fiets - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Yolanda en Jan Dongen - WaarBenJij.nu

Jan en Yolanda op de fiets

Door: Yolanda

Blijf op de hoogte en volg Yolanda en Jan

19 Mei 2017 | Nederland, Kaatsheuvel

1e verslag
Maandag 15 mei
Laatste dingen in orde gemaakt , fietsen staan klaar.
Het weer is goed, het zonnetje schijnt.
Wij zijn er klaar voor en en hebben en er zin in.
We worden uitgezwaaid na bemoedigende woorden van iedereen en we gaan op pad om 10.45.
We fietsen richting Tilburg. Wel een bijzonder gevoel op pad , onderweg, elke dag maar zien wat we tegenkomen. Ook spannend. We fietsen richting Eindhoven, mooie wegen langs het kanaal , de kempener route, bij Netersel lunchen we op een bankje, genieten van onze koffie en worstenbroodje, het smaakt ons goed.
We rijden weer door en plots blijkt dat jan aan zijn fiets het geluid herkent wat wij 2 weken eerder ook hoorden aan beide fietsen, een tik, kabaal? Het zou opgelost zijn bij de fietsen zaak maar toch nee!